RECRUTARE_960x400Vrei  sa lucrezi intr-un domeniu cu impact real in viata celor din jurul tau? Vrei sa faci parte dintr-o echipa de oameni veseli, creativi si pasionati de ceea ce fac? Iti asteptam CV-ul pe adresa de e-mail gina.ilie@asociatiareact.ro, mentionand postul care te intereseaza.

Te vrem in echipa React! Aplica acum!

 

Economist

Deadline aplicatii: 15.10.2016
Denumirea institutiei : Asociatia React
Tipul ofertei : Full-time ( 8 ore/zi )
Oras : Bucuresti

Responsabilitatile postului

  • Intocmeste situatii si documente financiar-contabile pentru organizatie;
  • Contribuie la intocmirea bugetelor  aferente proiectelor derulate de organizatie;
  • Urmareste executiile bugetare aferente proiectelor organizatiei;
  • Intocmeste situatii financiare in conformitate cu solicitarile finantatorilor organizatie;
  • Raspunde de gestiunea mijloacelor fixe ale organizatiei;
  • Urmareste executia contractelor de furnizare ale organizatiei.

Cerinte minime generale si specifice:

  • Studii superioare;
  • Excelente cunostiinte de Excel (ce vor fi testate la fata loculu);
  • Cunoasterea a cel putin un program de contabilitate – Ciel/Saga;
  • Reprezinta un bonus experienta in departamentul financiar in proiecte derulate cu fonduri europene.

Abilitati:

  • Persoana organizata, cu gandire sintetica si aplicata;
  • Bune abilitati de comunicare;
  • Lucru in echipa.

Candidatii interesati pot trimite pana la data de 15.10.2016 un Curriculum vitae la adresa de e-mail: gina.ilie@asociatiareact.ro, mentionand postul pentru care candideaza.

Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a carui data va fi stabilita de comun acord cu acestia.
Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.
Nu vor fi luate in considerare candidaturile care nu vor indeplini conditiile minimale solicitate in specificatiile postului.
Asociatia isi rezerva dreptul de a testa competentele declarate de catre candidati.

 

Manager intreprindere de economie sociala – Pozitie ocupata

Deadline aplicatii: 23.04.2015
Denumirea institutiei: Asociatia React
Tipul ofertei: full time

Responsabilitatile postului:

  • Coordoneaza echipa care include persoane din grupuri vulnerabile;
  • Participa la procesul de selectie al persoanelor din grupuri vulnerabile din subordine;
  • Identifica cele mai avantajoase forme de promovare si elaboreaza strategia de marketing a structurii de economie sociala;
  • Supervizeaza activitatile care se desfasoara in interiorul intreprinderii sociale;
  • Exercita permanent sau temporar, prin delegarea competentelor, atributiile specifice postului;
  • Este la curent cu legislatia pe intreprinderi sociale si unitati protejate;
  • Participa la organizarea unor actiuni promotionale: targuri, conferinte;
  • Mentine si dezvolta relatii directe cu clientii, relatii importante pentru castigarea increderii si fidelizarea acestora.

Cerinte minime generale si specifice:

  • Studii medii; studii superioare constituie un avantaj;
  • Experienta in munca;
  • Capacitatea de organizare;
  • Abilitati de comunicare si negociere;
  • Abilitati sociale.

Candidatii interesati pot trimite pana la data de 23.04.2015 un Curriculum vitae in format euro-pass, in limba romana, la adresa de e-mail: recrutari@asociatiareact.ro

Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a carui data va fi stabilita de comun acord cu acestia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate. Nu vor fi luate in considerare candidaturile care nu vor indeplini conditiile minimale solicitate in specificatiile postului.

Asociatia React  isi rezerva dreptul de a testa competentele declarate de catre candidati.

 

Contabil – Pozitie ocupata

Deadline aplicatii: 04.05.2014
Denumirea institutiei : Asociatia React
Tipul ofertei : Full-time /part time

Responsabilitatile postului : 

  • Efectuarea operatiunilor de contabilitate aferente proiectului/proiectelor pe care le gestioneaza;
  • Intocmirea statelor de salarii;
  • Gestiunea obiectelor de inventar;
  • Gestionarea platilor aferente diferitelor proiecte;
  • Planificarea platilor;
  • Verificarea deconturilor; oferirea de suport pentru intocmirea corecta a acestora;
  • Gestionarea bugetului aferent diferitelor proiecte;

Cerinte minime generale si specifice:

  • Studii superioare universitare de lunga durata, profil economic, absolvite cu diploma de licenta;
  • Expert contabil – membru activ al CECCAR si carnet de membru CECCAR cu mentiunea “Activ” vizat pe anul in curs;
  • Nu a fost sanctionat in ultimii trei ani de catre Departamentul de etica sau de catre Comisiile de Disciplina ale CECCAR;
  • Experienta minim 3 ani in domeniul contabilitatii;
  • Cunostinte de operare PC (Excel,MS Office, Internet Explorer);
  • Excelente abilitati de organizare, comunicare si de raportare;
  • Abilitatea de pastrare a confidentialitatii activitatii profesionale;
  • Promptitudine si responsabilitate in luarea deciziilor.

Candidatii interesati pot trimite pana la data de 04.05.2014 un Curriculum vitae in format euro-pass, in limba romana, la adresa de e-mail: recrutari@asociatiareact.ro, mentionand postul pentru care candideaza.

Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a carui data va fi stabilita de comun acord cu acestia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate. Nu vor fi luate in considerare candidaturile care nu vor indeplini conditiile minimale solicitate in specificatiile postului.

Asociatia React  isi rezerva dreptul de a testa competentele declarate de catre candidati.

 

 

Consilier juridic – Pozitie ocupata

Deadline aplicatii: 04.05.2014

Tipul ofertei : Full-time ( 8 ore/zi )

Oras : Bucuresti

Responsabilitatile postului : 

  • Redacteaza si supervizeaza derularea contractelor de munca si a contractelor pentru serviciile subcontractate;
  • Elaboreaza caiete de sarcini in vederea procesarii achizitiilor;
  • Se ocupa de initierea, lansarea, derularea si finalizarea achizitiilor asigurandu-se de respectarea permanenta a procedurilor cu privire la acestea;
  • Avizeaza, din punct de vedere juridic, dispozitiile conducerii Asociatiei, contractele si alte acte juridice, gestioneaza documentele cu caracter juridic;
  • Ofera consultanta juridica si suport in toate problemele de natura juridica cu care se confruntă Asociatia in proiectele derulate.

Candidatul ideal:

  • Este consilier juridic definitiv;
  • Are cunostinte de specialitate: drept civil, dreptul muncii, drept administrativ;
  • Are experienta judiciara;
  • Are cunostinte legate de procedurile de achizitii publice;
  • Are bune abilitati de comunicare, initiative, capacitate de organizare si de stabilire a prioritatilor in activitatea profesionala;
  • Are abilitatea de a reproduce termeni si sensuri juridice in limbaj curent, obisnuit, folosind termeni uzuali;
  • Are abilitatea de pastrare a confidentialitatii activitatii profesionale;
  • Are  promptitudine si responsabilitate in luarea deciziilor;
  • Are cunostinte bune de operare PC (MS Office).

Candidatii interesati pot trimite pana la data de 04.05.2014 un Curriculum vitae in format euro-pass, in limba romana, la adresa de e-mail: recrutari@asociatiareact.ro, mentionand postul pentru care candideaza.

Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a carui data va fi stabilita de comun acord cu acestia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate. Nu vor fi luate in considerare candidaturile care nu vor indeplini conditiile minimale solicitate in specificatiile postului. Asociatia React isi rezerva dreptul de a testa competentele declarate de catre candidati.

 

Specialist in relatii publice – Pozitie ocupata

Deadline aplicatii: 17.02.2014
Tipul ofertei:Full-time (8 ore/zi)
Oras: Bucuresti
Obiectivele postului:

    • redacteaza comunicate de presa, texte pentru brosuri, invitatii, site, social media, newslettere, mesaje cheie, slogane;
    • participa la implementarea planului de comunicare in scopul mentinerii si imbunatatirii imaginii Asociatiei;
    • gestioneaza proiectele si activitatile de comunicare externa;
    • organizeaza evenimente asigurandu-se ca acestea sa se desfasoare in conditii bune;
    • participa la evenimentele la care asociatia este invitata;
    • actualizeaza site-urile si conturile de social media ale asociatiei, asigurandu-se ca informatiile existente aici sunt in permanenta la zi;
    • contribuie la dezvoltarea si implementarea activitatilor de comunicare, a campaniilor pe care Asociatia React le desfasoara si analizeaza rezultatele acestora;
    • dezvolta si administreaza materialele si instrumentele de comunicare aferente actiunilor si campaniilor derulate;
    • urmareste si coordoneaza relatia cu furnizorii, astfel încât specificatiile şi deadline-urile să fie respectate;
    • identifica si gestioneaza canale alternative de comunicare in scopul cresterii vizibilitatii proiectelor derulate de Asociatie.

Candidatul ideal:

      • Absolvent de studii universitare (nivel licenta) in comunicare, relatii publice, publicitate sau domenii conexe;
      • Cunostinte solide de comunicare (verbala si scrisa);
      • Cunostinte de redactare a materialelor publicitare
      • Rapiditate in redactarea de texte si lejeritate in abordarea de teme diferite
      • Experienta anterioara in comunicare/PR/publicitate minim 2 ani;
      • Experienta anterioara intr-un ONG poate reprezenta un avantaj;
      • Cunoasterea avansata a limbii engleze (scris si conversational);
      • Abilitati de dezvoltare si livrare de solutii creative la probleme de comunicare;
      • Abilitati foarte bune de organizare, management al timpului, de planificare, coordonare si prioritizare;
      • Spirit de initiativa;
      • Capacitatea de a lucra in echipa, dar si in mod autonom;
      • Capacitatea de a lucra eficient in situatii care implica presiune si stres;
      • Competențe excelente în gestionarea și monitorizarea campaniilor media offline și online (planificare, monitorizare, optimizare media);

 

Agent vanzari – Pozitie ocupata

Deadline aplicatii: 27.02.2014
Tipul ofertei: Full-time ( 8 ore/zi )
Oras: Bucuresti
Asociatia React a infiintat in 2012 sase intreprinderi sociale in care lucreaza persoane apartinand grupurilor vulnerabile. Aceste intreprinderi prelucreaza hartie reciclata, mase plastic, ofera servicii de call center.
Obiectivele postului:

      • promoveaza imaginea Asociatiei si filialelor acesteia prin urmarirea cu strictete a activitatii privind executia standardelor interne in piata;
      • maximizeaza cota de piata a Asociatiei si filialelor acesteia prin cunoasterea activitatii Competitiei;
      • promoveaza produsele asigurand cresterea volumului de vanzari;
      • prezinta produsele Asociatiei si filialelor acesteia potentialilor clienti si negociaza cu acestia in vederea incheierii de contracte comerciale;
      • prospecteaza piata si participa la dezvoltarea retelei de clienti si propune masuri pentru stimularea activitatii de vanzare;
      • particularizeaza oferta de produse și servicii pentru fiecare potențial beneficiar;
      • analizeaza evolutia vanzarilor si ia masuri pentru realizarea target-ului lunar;
      • participa sau/si organizeaza prezentari la sediul clientilor pentru a arata beneficiile utilizarii corecte a produselor oferite;
      • mentine si dezvolta relatii directe cu clientii, relatii importante pentru castigarea increderii si fidelizarea acestora;
      • asigura consilierea  clientilor avand ca scop final atingerea obiectivelor asumate, atat din punct de vedere calitativ cat si cantitativ;
      • participa la organizarea unor acțiuni promoționale: târguri, expoziții, campanii publicitare.

Candidatul ideal:

        • Absolvent de studii medii. Studiile superioare constituie un avantaj;
        • Experienta de minim 2 ani in domeniul vanzarilor;
        • Experienta in vanzari de productie publicitara, tipar, obiecte de decor, constitue un avantaj;
        • Capacitate de organizare;
        • Abilitati de comunicare, negociere si vanzare;
        • Atitudine proactiva;
        • Creativitate si spirit de initiativa;
        • Constituie un avantaj experienta in voluntariat;
        • Permis de conducere categoria B.

 

Manager proiect sanatate – Pozitie ocupata

Deadline aplicatii: 15.01.2014
Tipul ofertei: Full-time ( 8 ore/zi )
Oras: Bucuresti
Obiectivele postului:

        • Asigurarea comunicarii cu partenerii din cadrul proiectului si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat.
        • Pregatirea si organizarea planurilor de activitate in cadrul proiectului si asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului.
        • Valorificarea si dezvoltarea oportunitatilor pe durata implementarii proiectului.
        • Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte lunare catre finantatori, parteneri si beneficiari cu respectarea datelor prevazute in contracte.
        • Evalueaza impactul proiectului si il comunica conducerii, finantatorilor si partenerilor de proiect.
        • Asigura rezolvarea problemelor aparute in realizarea proiectului si informeaza la timp echipa de management despre problemele aparute si pe care nu le poate rezolva la nivelul sau
        • Gestioneaza baza de date a beneficiarilor proiectului.

Specificatiile postului:

          • Studii medii; studii superioare constituie avantaj;
          • Experienta de lucru in ONG
          • Experienta in management de proiect – proiecte in domeniul sanatatii;
          • Capacitate de organizare;
          • Abilitati de comunicare;
          • Atitudine proactiva;
          • Creativitate si spirit de initiativa;
          • Disponibilitate deplasari;
          • Cunostinte despre lumea medicala;
          • Permis de conducere categoria B.